Доставка

Зазвичай доставка займає 1-3 дні. Точну дату доставки товару вам повідомить менеджер інтернет-магазину при оформленні замовлення.

 

Оплата замовлення

Готівкою

 

Безготівкова

Оплата за безготівковим розрахунком провадиться в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. При виборі безготівкового способу оплати доставка замовлення можлива після надходження коштів на наш розрахунковий рахунок

Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:

Після оформлення замовлення, менеджер магазину факсом або електронною поштою надішле Вам рахунок-фактуру, який Ви зможете оплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку Вашої фірми. Для юридичних осіб пакет усіх необхідних документів надається.

Оплата картою на сайті

Оплата замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Доставка товару можлива тільки після підтвердження платежу.

Ви можете оплатити замовлення онлайн банківською картою Visa або MasterCard. Оплата за допомогою платіжних карт здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі Оплата вам потрібно вибрати «Оплата картою на сайті».

Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів банку, де Вам необхідно буде підтвердити оплату.

Будь ласка, зверніть увагу, отримати товар, оплачений платіжною карткою, може тільки той клієнт, чиї ПІБ були вказані на сайті під час оформлення заявки, тому при отриманні замовлення обов'язково потрібно мати при собі паспорт.

Накладеним платежем

У разі вибору покупцем способу оплати «готівкою при отриманні», одержувач оплачує комісію за переказ грошей відповідно до тарифів «Нової пошти». 

Оплата здійснюється після перевірки складу посилки на відповідність замовлення . Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра і оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Ваше замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет -магазин і компанії перевізнику.

Обмін та повернення

1) Належної якості:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1033-XII та Постанови Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р. (Додаток №3) парфумерно-косметичні товари належної якості не підлягають обміну та поверненню. Тому, будь ласка, робіть свій вибір відповідально!

2) Неналежного якості:

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару (продавця, виконавця), або фальсифікації товару, підтверджених за необхідності висновком експертизи, споживач, в порядку та в строки, встановлені законодавством і на підставі обов'язкових для сторін правил чи договору, має право за своїм вибором вимагати від продавця або виробника:

  • розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми;
  • заміни товару на такий же товар або на аналогічний товар з числа, наявного у продавця (виробника).

Тому в разі, якщо ви виявили при отриманні товару його неналежну якість, то, будь ласка, негайно зв'яжіться з нами для з'ясування ситуації і вирішення даного питання за телефонами: +38 (098) 600 00 21.